2015. december 14., hétfő

De hát én nem tudok angolul ...

akkor meg minek nézzem meg ezt az oldalt! Mármint ahova valahogy odakeveredtem. De a kíváncsiságom szerencsére erősebb volt a nem éppen dicső ténynél. És megértettem a szöveget, és meg is tetszett az oldal, és ajánlom is nektek! Ide kattintva megnézhetitek ti is, hogy miért lelkesedem most éppen. A téma ugyan nem biztos, hogy mindenkinek a szíve csücske - az USA elnökei, de érdekessé teszi a logikus, lényegretörő felépítés, a sok kép, ami időnként még vicces is.


Én valószínűleg azért értettem meg, mert  a törihez egy kicsit talán értek (öndicséret is kell néha), és egy parányi angol azért ragadt rám az "a" osztályok tanítása során. Ti meg azért fogjátok megérteni, mert angolul kiválóan tudtok, és a velem való tanulás során egy kis töri talán radadt rátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzenj itt, ha kérdésed, vagy mondanivalód van!