2016. június 22., szerda

Készüljünk fel minden lehetőségre - 1. rész

Ha majd rossz idő lesz, és már nagyon unatkozol, és szeretnél valami újat alkotni, ami - kivételesen - nem történelemmel kapcsolatos, van egy ötletem.  Gondoltál már arra, hogy betűket hajtogass? Én még soha, pedig szeretem a betűket - írni és olvasni is! :))))

Látogasd meg ezt a web-oldalt, és biztosan kedvet kapsz a betűhajtogatáshoz és még sok más érdekes origami elkészítéséhez is!

Fantasztikus dolgokat láthatsz és készíthetsz egy-egy animáció vagy ábrák segítségével. Az egyszerűbbeknél viszonylag könnyen tudtam együtt haladni a bemutatóval, de a bonyolultabbaknál többet segítettek az ábrák - még úgy is, hogy a feliratok értelmezésével nem bajlódtam (természetesen angolul írták az utasítást).


Jó szórakozást hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzenj itt, ha kérdésed, vagy mondanivalód van!