2016. január 30., szombat

Csak úgy, a magam kedvéért

Témazárót kellene javítanom, felvételi feladatlapokat kellene feltöltenem. Mindegyikhez nagy figyelem kellene. De az most nincs!
Ilyenkor szoktam keresgetni a neten.
Hátha találok valami jót, és persze mindig találok is. Valamelyik fb. csoportban olvastam valamit, rákerestem, onnan továbbmentem ...,  és eljutottam a Habsburg-házig. És már egy ideje a  Die Welt der Habsburger portál anyagát böngészem.  A téma az egyik kedvencem, a német pedig az életem egy része.  Hogy biztosan vissza tudjak térni hozzá, megosztom a linket itt, a blogon is. Talán más is hasznosnak találja!
Ha pedig valaki magyarul szeretne érdekes, olvasmányos információkhoz jutni a Habsburg-házról, ajánlom figyelmébe Brigitte Hamman könyveit.

Rövid, hiteles összefoglalást a család felemelkedéséről Harmat Árpád Péter oldalán olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üzenj itt, ha kérdésed, vagy mondanivalód van!